Adresát:
SD999 trade s.r.o.
Hlavná 22
943 01 Štúrovo
Zákazník:
Meno a priezvisko / Názov spoločnosti: |
_______________________________ |
Dátum narodenia / IČO: | _______________________________ |
E-mail: | _______________________________ |
IBAN: | _______________________________ |
SWIFT: | _______________________________ |
Číslo objednávky: | _______________________________ |
Dátum objednávky: | _______________________________ |
Tovar, ktorého sa týka reklamácia:
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
Druh chyby:
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
V súlade s ustanovením § 622 ods. 1 a 2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov Vás týmto žiadam o vybavenie reklamácie formou opísanou nižšie, a to bez zbytočného odkladu, najneskôr však v lehote 30 dní
od prijatia reklamácie.
Môj návrh na vybavenie reklamácie:
_________________________________________________________________________
Dátum a podpis zákazníka :
____________________________________
REKLAMAČNÝ PROTOKOL
(VYPLŇUJE PREDÁVAJÚCI)
Vyjadrenie predávajúceho:
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
Dátum a podpis predávajúceho:
____________________________________